Samostatný/samostatná účetní
Hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu na pozici Samostatný/samostatná účetní.
CO VÁS ČEKÁ
- vedení účetnictví akciové společnosti (o stavu a pohybu majetku a závazků, o rozdílu majetku a závazků, o nákladech a výnosech a o výsledku hospodaření, a to v členění po jednotlivých střediscích) v účetním a ekonomickém systému společnosti ve svěřeném rozsahu, zejména:
- zpracování agendy faktur vydaných, vystavování faktur v účetním SW, vyúčtování záloh a vystavuje daňové doklady k zálohovým fakturám, přehled pohledávek, vyúčtovává úroky z prodlení
- odpovědnost za správnou a včasnou fakturaci dle uzavřených smluv, objednávek a předaných podkladů pro fakturaci z jednotlivých středisek (provozoven),
- vedení účetní evidence majetku, zpracování protokolů o přeřazení/vyřazení majetku z účetní evidence, vyřazování majetku z evidence, příprava podkladů pro inventarizaci,
- průběžné účtování předaných prvotních účetních dokladů během kalendářního měsíce v rozsahu dle potřeb, zejména dokladů týkající se hotovostních pokladen, včetně pravidelné inventarizace vedených hotovostních pokladen, fyzické kontroly hotovostních operací prováděných na jednotlivých střediscích (provozovnách),
- vedení hlavní pokladny,
- zpracování měsíčních podkladů všech tržeb z pokladního systému pro zaúčtování,
- vedení skladové evidence tj. příjem, výdej, inventura (účtování o pohybech zásob na skladech (spotřebované, prodané zásoby/zboží), stavu kontrola skladů vč. fyzické účasti,
- provádění kontrol kalkulací a jejich položek,
- práce s ceníky, rezervačním a pokladním systémem (podklady pro fakturace a jejich kontrola),
- zpracování ročních výkazů a report pro státní konsolidaci,
- spolupráce s hlavní účetní, ekonomem, vedoucími středisek a hlavními pokladními
CO OD VÁS BUDEME POŽADOVAT
- minimálně SŠ vzdělání zakončené maturitou, ekonomického směru výhodou
- min. 3 roky praxe na obdobné pozici samostatné(ho) účetní(ho) s vedením podvojného účetnictví
- bezúhonnost
- znalost ERP K2 vhodou
- znalost MS Excel na pokročilejší úrovni (export/import tabulek, práce s daty a tabulkami, používání vzorců)
- schopnost týmové práce, pečlivost, spolehlivost, odolnost vůči stresu
- schopnost metodické a samostatné práce - tvorba návodů a postupů
- příjemné vystupování
- pozitivní vztah ke sportu
CO VÁM NABÍDNEME
- zázemí městské společnosti
- základní mzdu od 40 000,- Kč/měsíc, dohodou dle praxe a zkušeností
- zkušební doba 3 měsíční
- po zkušební době osobní ohodnocení
- vstupní a pravidelná školení z oblasti účetnictví
- 25 dní dovolené, 3 sick days
- příspěvek na stravování 100 Kč
- po roce příspěvek na volnočasové aktivity 6000 Kč /rok
- po roce příspěvek na rekreaci 8 000 Kč/ rok
- po roce příspěvek na penzijní nebo životní pojištění 500 Kč/měsíc
- možnost využívat služby online lékař
- po zkušební době možnost využití zvýhodněných mobilních tarifů pro zaměstnance
- možnost využití zvýhodněného tarifu elektřiny a plynu
- přátelské prostředí
- firemní akce
Životopis a motivační dopis zasílejte do 05.09.2024
Nástup možný co nejdříve z důvodu zaškolení.
Kontakt:
Personální oddělení
tel.: 734 864 155 (po-pá 9-15)
e-mail: lorencikova@starezsport.cz