Facebook
Instagram
Youtube
LinkedIn
hledat
akce

Samostatný/samostatná účetní

Hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu na pozici Samostatný/samostatná účetní.

CO VÁS ČEKÁ

  • vedení účetnictví akciové společnosti (o stavu a pohybu majetku a závazků, o rozdílu majetku a závazků, o nákladech a výnosech a o výsledku hospodaření, a to v členění po jednotlivých střediscích) v účetním a ekonomickém systému společnosti ve svěřeném rozsahu, zejména:
  • zpracování agendy faktur vydaných, vystavování faktur v účetním SW, vyúčtování záloh a vystavuje daňové doklady k zálohovým fakturám, přehled pohledávek, vyúčtovává úroky z prodlení
  • odpovědnost za správnou a včasnou fakturaci dle uzavřených smluv, objednávek a předaných podkladů pro fakturaci z jednotlivých středisek (provozoven),
  • vedení účetní evidence majetku, zpracování protokolů o přeřazení/vyřazení majetku z účetní evidence, vyřazování majetku z evidence, příprava podkladů pro inventarizaci,
  • průběžné účtování předaných prvotních účetních dokladů během kalendářního měsíce v rozsahu dle potřeb, zejména dokladů týkající se hotovostních pokladen, včetně pravidelné inventarizace vedených hotovostních pokladen,  fyzické kontroly hotovostních operací prováděných na jednotlivých střediscích (provozovnách),
  • vedení hlavní pokladny,
  • zpracování měsíčních podkladů všech tržeb z pokladního systému pro zaúčtování,
  • vedení skladové evidence tj. příjem, výdej, inventura (účtování o pohybech zásob na skladech (spotřebované, prodané zásoby/zboží), stavu kontrola skladů vč. fyzické účasti,
  • provádění kontrol kalkulací a jejich položek,
  • práce s ceníky, rezervačním a pokladním systémem (podklady pro fakturace a jejich kontrola),
  • zpracování ročních výkazů a report pro státní konsolidaci,
  • spolupráce s hlavní účetní, ekonomem, vedoucími středisek a hlavními pokladními

CO OD VÁS BUDEME POŽADOVAT

  • minimálně SŠ vzdělání zakončené maturitou, ekonomického směru výhodou
  • min. 3 roky praxe na obdobné pozici samostatné(ho) účetní(ho) s vedením podvojného účetnictví
  • bezúhonnost
  • znalost ERP K2 vhodou
  • znalost MS Excel na pokročilejší úrovni (export/import tabulek, práce s daty a tabulkami, používání vzorců)
  • schopnost týmové práce, pečlivost, spolehlivost, odolnost vůči stresu
  • schopnost metodické a samostatné práce - tvorba návodů a postupů
  • příjemné vystupování
  • pozitivní vztah ke sportu

CO VÁM NABÍDNEME

  • zázemí městské společnosti
  • základní mzdu od 40 000,- Kč/měsíc, dohodou dle praxe a zkušeností
  • zkušební doba 3 měsíční
  • po zkušební době osobní ohodnocení
  • vstupní a pravidelná školení z oblasti účetnictví
  • 25 dní dovolené, 3 sick days
  • příspěvek na stravování 100 Kč
  • po roce příspěvek na volnočasové aktivity 6000 Kč /rok
  • po roce příspěvek na rekreaci 8 000 Kč/ rok
  • po roce příspěvek na penzijní nebo životní pojištění 500 Kč/měsíc
  • možnost využívat služby online lékař
  • po zkušební době možnost využití zvýhodněných mobilních tarifů pro zaměstnance
  • možnost využití zvýhodněného tarifu elektřiny a plynu 
  • přátelské prostředí
  • firemní akce

Životopis a motivační dopis zasílejte do 05.09.2024

Nástup možný co nejdříve z důvodu zaškolení.

 

Kontakt:

Personální oddělení

tel.: 734 864 155 (po-pá 9-15)

e-mail: lorencikova@starezsport.cz

Kontaktujte nás

Pokud svou profesní budoucnost vidíte v naší společnosti, dejte nám o sobě vědět. Pošlete nám svůj životopis s průvodním dopisem na uvedený e-mail, nebo nám rovnou zavolejte a uvidíme, jestli se nám vaše schopnosti a profesní zkušenosti přece jenom nepodaří na některé pozici ve STAREZu zúročit.

nabory@starezsport.cz