Hlavní účetní
Pro náš tým v účtárně hledáme šikovného zaměstnance nebo zaměstnankyni na vedoucí pozici hlavní účetní na pracovní poměr
PRACOVNÍ NÁPLŇ
Zajišťuje a odpovídá za vedení komplexní účetní agendy společnosti, zejména
- vede účetnictví akciové společnosti (o stavu a pohybu majetku a závazků, o rozdílu majetku a závazků, o nákladech a výnosech a o výsledku hospodaření, a to v členění po jednotlivých střediscích, činnostech) v účetním a ekonomickém systému společnosti, zejména pak odpovídá za správnou a včasnou fakturaci dle uzavřených smluv, objednávek a předaných podkladů pro fakturaci z jednotlivých středisek (provozoven), účetní evidenci majetku a pravidelnou inventarizaci majetku, zásob i peněžních prostředků, průběžné zaúčtování předaných prvotních účetních dokladů během kalendářního měsíce), hlavní pokladnu, zaúčtování měsíčních tržeb z pokladních systému atd.,
- řídí tým účetních (podřízených zaměstnanců), rozděluje jim práci, svěřené agendy, kontroluje a hodnotí jejich pracovní výkonnost a pracovní výsledky, odpovídá za jejich kázeň a dodržování právních předpisů, vnitřních předpisů,
- spolupracuje s ekonomy, s ostatními úseky, pokladním manažerem a hlavními pokladními,
- pracuje s ekonomickým systémem společnosti a dalšími navázanými systémy (pokladní systémy, systémy se zdroji dat pro zaúčtování),
- odpovídá se vytvoření systému vnitřních předpisů z oblasti účetnictví, jejich aktualizaci,
- připravuje podklady pro kontroly FÚ, dalších úřadů, pro auditora, spolupracuje s auditorem, účastní se kontrol a pravidelných auditů, zpracovává podklady pro vypracování zprávy auditora o hospodaření společnosti,
- spravuje komunikaci a přístupy na Fú (DIS),
- zpracovává účetní závěrky včetně rozboru zůstatku jednotlivých účtů, spolupracuje na tvorbě výroční zprávy,
- zpracovává daňová přiznání, včetně jejich podání
- zpracovává měsíční přiznání k dani z přidané hodnoty a kontrolní hlášení včetně jeho podání
- spravuje elektronické bankovnictví ve společnosti,
- provádí vyúčtování dotací či plateb přijatých v rámci dotačních programů a závazku veřejné služby vůči jejich poskytovatelům,
- zpracovává různé ekonomické výkazy,
- nastavuje interní postupy pro účtování.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME
- vzdělání SŠ zakončené maturitou, ekonomického směru výhodou
- min. 5 let praxe na pozici samostatné účetní s vedením podvojného účetnictví, min. 3 roky praxe s vedením účtárny nebo ekonomického oddělení
- bezúhonnost
- znalost ERP K2 výhodou
- znalost MS Excel na pokročilejší úrovni (export/import tabulek, práce s daty a tabulkami, používání vzorců),
- schopnost týmové práce, pečlivost, spolehlivost, odolnost vůči stresu
- schopnost metodické a samostatné práce /tvorba návodů a postupů
- příjemné vystupování
- schopnost samostatné práce
- pozitivní vztah ke sportu
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT
- zázemí městské společnosti,
- základní mzdu od 50 000,- Kč/měsíc, dohodou dle praxe a zkušeností
- zkušební doba 3 měsíční,
- po zkušební době osobní ohodnocení,
- po převzetí agendy příplatek za vedení,
- vstupní a pravidelná školení z oblasti účetnictví
- 25 dní dovolené, 3 dny sick days,
- příspěvek na stravování 100 Kč
- po zkušební době možnost částečného home office
- po roce příspěvek na volnočasové aktivity 6000 Kč a rekreaci 8 000 Kč/rok a příspěvek na penzijní nebo životní pojištění 500 Kč/měsíc
- možnost využívat službu online lékaře
- po zkušební době možnost využití zvýhodněných mob.tarifů pro zaměstnance
- možnost využití zvýhodněného tarifu elektřiny a plynu pro zaměstnance
- přátelské prostředí
- firemní akce
Nástup nejpozději od 1.11.2024 z důvodu zaškolení a předání agendy.
Životopisy zasílejte na email lorencikova@starezsport.cz
do 15.9.2024.
Kontakt:
Personální oddělení
tel.: 734 864 155 (po-pá 9-15)
e-mail: lorencikova@starezsport.cz